środa, 8 lipca 2015

Witam Was na moim blogu... !

Cześć ! Witam Cię na moim blogu, moim miejscu w sieci. Mam na imię Marta. Postanowiłam prowadzić bloga o przedsiębiorczości dla kobiet. Zdecydowanie to co interesuje mnie najbardziej. Myśle, że blog to dobry pomysł na podzielenie się własnymi pomysłami i poznanie opini innych. W dzisiejszych czasach blog to świetny pomysł na poznanwanie nowych ludzi, którzy mają takie same zainteresowania.
Może niektóre z Was znają mnie z bloga o włosach tutaj, tak włosomaniactwo to jedno z moich kolejnych zainteresowań. Ale i nie ostatnie. Więcej o sobie postaram się napisać w odpowiedniej zakłdace.



A teraz skupmy się na blogu chcę aby znalazło się tutaj miejsce na motywacje, recenzję książek o przedsiębiorczości, które z resztą bardzo lubię czytać, Ale nie tylko mam nadzieje, że będę pisać tu relacje z różnych spotkań i warsztatów.
Chciałabym aby znalazło się też miejsce na posty o skutecznej sprzedaży w sieci, która bardzo mnie interesuje. Ah tak jeszcze chyba nie wspominałam, przez dłuższy czas (właściwie to już chyba 2 lata z mała przerwą) zajmuje się sprzedażą odzieży w sieci. Na pewno podzielę się z Wami swoimi obserwacjami i radami.

Cieszę się bardzo, że w Polsce przedsiębiorczość wśród kobiet jest coraz bardziej popularna. I mam nadziej, że to dopiero początek :)

Myślę, że dzięki blogowaniu uda mi się także rozpocząć kilka większych projektów, którymi z przyjemnością będę się z Wami dzielić.
Życzcie mi powodzenia !
M.

1 komentarz:

  1. Zapowiada się na ciekawy blog ;D Fajnie, że tematyką będzie przedsiębiorczość ;)
    Powodzenia !!

    http://ourslittlebigworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń